محل تبلیغات شما

بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


امروز بچه هاي تحريريه شرکت مبلمان اداري آدينا تصميم دارند تا با شما خوانندگان عزيز در مورد موضوع طراحي اتاق کنفرانس مواردي را به اشتراک بگذارند.


يکي از فضاهاي مهم و با اهميت در داخل هر شرکت، اتاق کنفرانس آن به حساب مي آيد.


به دليل برگزاري جلسات و سمينارهاي مهم شرکت و هماهنگي با شرکت هاي ديگر براي همکاري و يا فروش محصولات، داشتن يک طراحي اصولي و مناسب به همراه امکانات مورد نياز براي تک تک افراد شرکت کننده در اين فضا، از اهميت زيادي برخوردار است.


 بيشتر بخوانيد " توصيه هايي براي داشتن اتاق کنفرانس بهتر "



در دفاتر تجاري کوچک، اتاق هاي کنفرانس معمولا چندين کاربرد دارند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


از برگزاري جلسات کوچک گرفته تا جشن ها و مناسبت ها و نيز جلسات ويدئو کنفرانس که تمام اعضاي شرکت را که در مکان هاي ديگر هستند با يکديگر مرتبط مي کند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


شما ممکن است افرادي در خارج از شرکت را براي شرکت در کنفرانس دعوت کنيد.


در هر صورت طراحي و دکور اتاق کنفرانس از اهميت ويژه اي برخوردار است و نگرش افراد نسبت به شرکت تان را تغيير مي دهد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


 اگر اتاق کنفرانس تان، اتاقي کوچک است اما مي خواهيد تصوير مناسبي از شرکت شما ارائه دهد بايد از طراحي هاي خاص و رنگ هاي خيره کننده اي بهره ببريد البته اين رنگ ها و طراحي ها نبايد به گونه اي باشد که توجه شرکت کنندگان در جلسه را آنقدر به خود جلب کند که از هدف اصلي کنفرانس باز بمانند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


بيشتر بخوانيد " آيا ميز کنفرانس شيشه‌اي مناسب سازمان‌ها و ادارات است؟ "


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


 


ابعاد يک اتاق کنفرانس


ابعاد اتاق از اصلي ترين عامل تعيين کننده و تاثير گذار محسوب مي شود.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


 طراحي اتاق کنفرانس بسته به ميزان فضاي موجود مي تواند متفاوت باشد و طرح متناسب براي آن بايد به صورتي باشد که بتواند تمام قواعد و اصول رفت و آمد و نشستن افراد به صورت استاندارد و رعايت شده باشد تا بدين صورت مزاحمتي براي ديگر افراد شرکت کننده در اين بخش ايجاد نشود.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


از انواع مبل اداري آدينا ديدن کنيد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


هر چه اتاق کنفرانس بزرگ تر باشد، دست طراحان داخلي براي استفاده از مبلمان اداري بزرگتر و قرار دادن امکانات بيشتر در اين فضاها بازتر خواهد شد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


بهره وري در اتاق کنفرانس


قبل از طراحي و ساخت يک اتاق کنفرانس، بايد در نظر گرفت که چه فناوري و تکنولوژي را براي استفاده در نظر گرفته ايد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


بدون شک در يک اتاق کنفرانس کوچک، سيستم صوتي و تصويري بزرگ و يا مانيتور و ميکروفون ممکن است نياز نباشد ولي با افزايش تعداد شرکت کننده ها براي ايجاد نظم بيشتر و به رخ کشيدن وجه شرکت، وجود همچين امکاناتي براي نمايش دادن تصاوير و يا گفتگوي مناسب و قابل شنيدن براي ساير حضار بسيار با اهميت است.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


بيشتر بخوانيد " 6 عامل مهم در طراحي اتاق کنفرانس و ميز اداري کنفرانس "


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


محل قرارگيري هر کدام از اين تجهيزات و فاصله آن ها از يکديگر براي رعايت کردن استاندارها و همچنين استفاده از تجهيزات با کيفيت و حرفه اي براي بالا بردن سطح دوام همچنين فضاهايي، براي هر شرکتي بسيار با اهميت است.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


طراحي اتاق کنفرانس بهتر است به گونه اي باشد که افراد دسترسي هاي لازم را در اختيار داشته باشند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


به عنوان مثال براي استفاده از لپ تاپ، پرينتر و فکس نيازي به خروج از سالن نداشته باشند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


سيستم کنفرانس صوتي، ميکروفون کنفرانس و در واقع تمام تجهيزات سالن کنفرانس مي تواند به گونه اي طراحي شود که قابليت جابجايي را نيز دارا باشد. مي توان در اين زمينه از سيستم هاي کنفرانس بي سيم بهره برد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


 همچنين مي توان از اسمارت بردها يا تخته هاي الکترونيکي براي انتقال مفاهيم و اطلاعات بهره مند شد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


سبک اتاق کنفرانس


براي طراحي اتاق کنفرانس سبک هاي متفاوتي وجود دارد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


رايج ترين ميز کنفرانس مستطيل شکل است با صندلي هايي که در چهار طرف آن قرار مي گيرد ولي با توجه به ابعاد فضا و تعداد شرکت کننده در اين فضا، مي توان از فرم يو شکل و يا طرح هاي دوار براي ميز کنفرانس استفاده نمود.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


بيشتر بخوانيد " طراحي مناسب اتاق کنفرانس "


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


شما همچنين مي توانيد از فرم ميزهاي کلاس درس که معمولا در هتل ها هم استفاده مي شود بهره ببريد، ميزهايي به شکل مستطيل هاي کوچک که زاويه ديد شرکت کنندگان در جلسه به سمت سخنران است. 2 يا 3 نفر دور هر ميز مي نشينند و اين نکته باعث مي شود شرکت کنندگان به راحتي اتاق را ترک کرده و دوباره به اتاق برگردند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


جنس ميز مخصوص کنفرانس يکي ديگر از مهم ترين نکاتي است که بايد مورد توجه قرار گيرد ميز هاي کنفرانس را بهتر است از بين مدل ها با کيفيت و جنس عالي انتخاب کنيد. 


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


مدل ميز چوبي و ام دي اف کنفرانس از مناسب ترين مدل ميز ها براي اتاق هاي کنفرانس و گفتگو هستند و علاوه بر اين مدل ميز هاي ام دي اف و چوبي مي توانند باعث زيباتر به نظر رسيدن دکوراسيون اتاق مديريت و اتاق کنفرانس شوند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


 طراحي سيستم کنفرانس در اينگونه شرايط بسيار جالب و مورد توجه خواهد بود.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


تهيه يک بوفه و يخچال کوچک در اتاق کنفرانس اين امکان را فراهم مي کند که افراد به نوشيدني و اسنک طي برگزاري جلسه دسترسي داشته باشند. در کنار ميکروفون کنفرانس مي توان مکان کوچکي براي قرار دادن ظروف و ليوان تعبيه کرد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


بيشتر بخوانيد " ابعاد استاندارد ميز کنفرانس چقدر است ؟ "


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


نورپردازي


اتاق کنفرانس بايد روشن باشد تا حاضرين بتوانند همديگر را به راحتي مشاهده کنند ولي اين را نيز بايد در نظر گرفت که در صورت وم بايد از شدت روشنايي هاي طبيعي و مصنوعي ايجاد شده کاسته شود تا بدين صورت امکان استفاده از مانيتورها و يا صفحات نمايشگر، براي حضار فراهم شود.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


به همين دليل طراحان داخلي ترجيح مي دهند تا با استفاده از نورپردازي هاي متفاوت کنترل شدت روشنايي اين فضاها را در دست بگيرند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


وجود پنجره و استفاده از نور خورشيد، يک امتياز براي هر فضاي داخلي محسوب مي شود ولي براي سالن کنفرانس، استفاده از سيستم هاي هوشمند براي افزودن و يا کاستن روشنايي طبيعي آن شديدا توصيه مي شود.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


سيستم آتيک


يکي از عمده ترين تفاوت هاي اتاق کنفرانس با ديگر فضاي داخلي هر شرکتي، وجود سر و صدا و ازدحام افراد است.


 


براي داشتن چنين فضايي، استفاده از کفپوش و متريال مناسب براي ديوارها در جهت جذب صدا و کاهش آلودگي صوتي بسيار حائز اهميت است.


بيشتر بخوانيد " خريد ميز کنفرانس "


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


استفاده از عايق هاي صوتي براي کاستن از آلودگي يکي از مواردي است که بايد براي اين اتاق ها در نظر گرفت و وجود آن ها مي تواند در ابعاد فضا و ضخامت ديوارها تاثير بسيار بگذارد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


استفاده از رنگ مناسب در اتاق کنفرانس


توجه به رنگ بندي فضا و مبلمان اتاق کنفرانس حرفه اي بسيار مهم است.


رنگ مي تواند تجربه استفاده از يک اتاق کنفرانس را تغيير دهد. استفاده از رنگ هاي رسمي شرکت روشي کلاسيک براي مطابقت با اتاق جلسات و تکرار تجربه برند شرکت است.


به طور کلي رنگ ديوارها، سقف و کف اتاق کنفرانس بايد از يک انسجام کاملي برخوردار باشد.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


اگر محيطي داريد که از نظر روشنايي، نور کافي ندارد؛ استفاده از پارتيشن هاي شيشه اي و رنگ هاي بسيار روشن براي ديوارها، کف پوش اتاق و مبلمان مثل طيف کرم و قهوه اي بسيار روشن، مي تواند مشکل کمبود نور را تا حدود زيادي برطرف کند.


اما اگر از نظر نور و روشنايي مشکلي وجود ندارد مي توان از طيف رنگ هاي تيره نيز استفاده نمود؛ اما همچنان بايد اين نکته را در نظر بگيريد که رنگ هايي که استفاده مي کنيد، همگي داراي طيف منسجمي باشند.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


از انتخاب هاي رنگي غير متعارف مي توان براي بيان هويت شرکت و تأثيرگذاري بر جلسات نيز استفاده کرد. رنگ هاي قوي مانند قرمز و نارنجي مي تواند هيجان و حتي پرخاشگري را برانگيزد و ممکن است براي تشويق تيم هايي که به سمت اهداف رقابتي تلاش مي کنند مناسب باشد.


بيشتر بخوانيد " چيدمان دکوراسيون اتاق کنفرانس "


رنگهاي ديگر مانند سبز و آبي مي تواند آرام بخش و پر طراوت باشد و به کاهش برخي از تنش ها در جلسات کمک کند.


مشابه رنگ ، مواد مورد استفاده در طراحي سالن کنفرانس نيز مي تواند به چگونگي درک يک فضا کمک نمايد. شيشه و کروم اغلب مي توانند به ظاهري مدرن و تميز اشاره کنند. از طرف ديگر چوب بسيار تنوع داشته و در بسياري از فضاها قابل استفاده است.


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


از نظر تزئينات، يک اتاق کنفرانس استاندارد نبايد بيش از حد با وسايل مختلف شلوغ شود چرا که علاوه بر برهم زدن تمرکز در نشست هاي طولاني مدت، فضا براي حاضرين خسته کننده مي شود.


براي طراحي سالن هاي کنفرانس لازم نيست فضاهاي سالن مادي و فاقد شخصيت باشند. اضافه کردن عناصر سرگرم کننده مي تواند يک جلسه خسته کننده خشک را به يک جلسه جذاب و هيجان انگيز تبديل کند.


آنچه در اينجا مهم است اين است که فرهنگ محل کار خود را به خاطر بسپاريد، آن را بپذيريد و از اينکه ايده هاي عجيب و غريب را امتحان کنيد، نترسيد.


بيشتر بخوانيد " 5 نکته براي خريد صندلي کنفرانس "


 


بايدها و نبايدها در طراحي اتاق کنفرانس


 


سخن آخر


يکي از مهم‌ترين مواردي که براي برگزار کردن يک کنفرانس، جلسه يا سمينار حائز اهميت است مکان برگزاري آن و چيدمادن دکوراسيون اتاق برگزاري کنفرانس است و يکي از اصلي‌ترين بخش‌هاي يک سازمان يا اداره سالن کنفرانس و جلسات آن است.


اگر طراحي دکوراسيون اتاق کنفرانس زيبا و جذاب باشد، نفوذ پذيري و اثرگذاري مطالب را در مخاطب افزايش مي دهد و مطالب براي افراد راحت تر و قدرت تصميم گيري آن ها بيشتر خواهد شد.


به دليل اين که بيشتر تصميمات مهم در اين جلسات و در اين اتاق گرفته مي شوند؛ پس دکوراسيون اتاق کنفرانس يکي از پر اهميت ترين مواردي است که در هر شرکت يا اداره و سازمان بايد توجه ويژه اي به آن شود.


شرکت آدينا تنها "شرکت مبلمان اداري در غرب تهران" ميباشد که کار طراحي و دکوراسيون داخلي اتاق کنفرانس را بصورت تخصصي و سفارشي براي شما مشتريان عزيز انجام ميدهد.


 


لطفا نظرات خود را با ما درميان بگذاريد.


براي طراحي با کارشناسان مبلمان اداري آدينا تماس بگيريد.


آدينا پاسخي شايسته به سليقه شما


لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد.


 


   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620 

چگونه بهترين طراحي داخلي را براي مطب خود پياده کنيم

حرفه اي دکوراسيون اداري خود را طراحي کنيد

مبلمان اداري و نکات کليدي که در مورد آن بايد بدانيد .

کنفرانس ,اتاق ,مي ,شرکت ,استفاده ,طراحي ,اتاق کنفرانس ,استفاده از ,مي تواند ,در اين ,و يا ,مبلمان اداري آدينا ,شرکت مبلمان اداري

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
درباره ي اينستاگرام طراحي لوگو انديشه نگار فروشگاه لوازم خانگي رنگين کمان Eric Luis parastarA Jack از ياد رفتني فروش وسايل پيشگيري و جنسي